سه‌شنبه 23 آوريل 2024 - 04 ارديبهشت 1403
صفحه اصلی اخبار مقالات آلبوم تصاویر ورود اعضا عضویت درباره ما تماس با ما فرم مشاوره







Bookmark and Share
NEWSLETTER
Email :



LINKS
مسکن برای دانشجویان

مسکن برای دانشجویان در آمریکا

گزینه های مختلفی برای مسکن دانشجویان در آمریکا وجود دارد.

داخل محوطه دانشگاه :

برخی از دانشگاه ها در آمریکا تسهیلاتی به دانشجویان بین المللی در نزدیکی کلاس های دانشگاه یا کتابخانه و  مکان های دیگر ارائه می دهند.خوابگاه Dormitories  ساختمان هایی است با اتاق های زیاد، برای خواب و زندگی که معمولا دو تا سه نفر (هم جنس) در آن اسکان داده می شود. معمولا ساکنان خوابگاه از سرویس های بزرگ که شامل دستشویی و حمام میشود به صورت مشترک استفاده می کنند. بسیاری از دانشجویان سال اول ترجیح میدهند به دلیل فعالیت های علمی و اجتماعی در داخل محوطه دانشگاه زندگی کنند و دیگر اینکه مسافت بین دانشگاه و خوابگاه کم می شود ،از نظر مالی و همچنین زمان صرفجویی خواهد شد.

معمولا اینگونه خوابگاه ها نزدیک کافه تریا یا سالن های غذاخوری دیگر هستند . اکثر دانشگاهها  در آمریکا سیستم انعطاف پذیری برای برنامه های غذایی دانشجویان مقیم در خوابگاه دارند که امکان پرداخت هزینه برای مثلا صبحانه، نهار و شام در ابتدای هر ترم را به دانشجو می دهد. که معمولا به صورت ترمی از دانشجو گرفته می شود.

بیرون از محوطه دانشگاه:

برخی دانشگاههای آمریکا در دانشگاه اقامت برای دانشجویان بین المللی خوابگاهی ندارند. با این حال، اغلب دفاتری در داخل دانشگاه ها وجود دارد که دانشجویان را راهنمایی می کند در کدام مناطق به دنبال خانه هایی که می توانند چند دانشجو با هم زندگی کنند با موقعیت مناسب  و نزدیک به کافه تریا ،کتابخانه،فروشگاههای بزرگ و پارک  ها و حمل نقل عمومی وجود دارد پیدا کنند. 

البته بهتر است شما به همراه دوستان و دیگر دانشجویان به دنبال آپارتمان هایی برای share  کردن باشید در این صورت هزینه های شما تقسیم خواهد شد و قطعا خرج کمتری را متحمل خواهد شد. برای این کار می توانید روزنامه های محلی و آگهی هایی که در اطراف و داخل دانشگاه برای یافتن خانه و آپارتمان های مناسب را نگاه کنید و همچنین به آژانس های مسکن سری بزنید.

اجاره ی بهای مسکن در آمریکا معمولا  از ماهانه چهارصد دلار به بالاست که بستگی به محل ملک ،مساحت و دیگر امکانات آن می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در مقاطع مختلف در آمریکا فرم مشاوره تحصیلی را تکمیل نمائید.

 نکته:شما نیاز ندارید پیش از آمدن به آمریکا مسکن خود را تهیه کنید. بهتر است در ابتدا به مدت چند روز در مسافرخانه Hostel یا هتل اقامت داشته باشید و سپس به دنبال مکان مناسب برای زندگی باشید.

 
تحصیل در آمریکا
کالج های زبان انگلیسی در آمریکا
دوره های کارشناسی در آمریکا
دوره های کارشناسی ارشد
دکتری در آمریکا
MBA در آمریکا
تحصیل در رشته دندانپزشکی
مدارس شبانه روزی در آمریکا
تستهای پیش نیاز دانشگاه ها
آزمون و دوره های تافل
آزمون و دوره های آیلتس
 
 
زندگی در آمریکا
کار در زمان تحصیل در آمریکا
حمل و نقل در آمریکا
مسکن برای دانشجویان
ویزای دانشجوئی آمریکا
هزینه های تحصیلی در آمریکا
هزینه های زندگی در آمریکا
 
 
درباره آمریکا
چرا تحصیل در آمریکا؟
تاریخچه آمریکا
 
 


صفحه اصلی اخبار مقالات آلبوم تصاویر ورود اعضا عضویت درباره ما تماس با ما فرم مشاوره
USA STUDY TODAY Ltd is a registered company in England and Wales with Registration number : 07192908

Copyright © 2005 - 2022 , UK Study Today Ltd

 کالجهای زبان انگلیسی در آمریکا  | دوره های کارشناسی در آمریکا |  دوره های کارشناسی ارشد |  دکتری در آمریکا  |  MBA تحصیل در رشته دندانپزشکی | مدارس شبانه روزی در آمریکا |   تستهای پیش نیاز دانشگاه ها | کار در زمان تحصیل در آمریکاحمل و نقل در آمریکا | مسکن برای دانشجویانویزای دانشجوئی آمریکاهزینه های تحصیلی | هزینه های زندگی | چرا تحصیل در آمریکا؟ | تاریخچه آمریکا

Tel London: +44 20 8286 2784 - Mobile: +44 7526 177 513  

UK STUDY TODAY Ltd - 124 City Road, London, EC1V 2NX, United Kingdom 
تحصیل در آمریکا