سه‌شنبه 19 مارچ 2024 - 29 اسفند 1402
صفحه اصلی اخبار مقالات آلبوم تصاویر ورود اعضا عضویت درباره ما تماس با ما فرم مشاوره







Bookmark and Share
NEWSLETTER
Email :



LINKS
چرا تحصیل در آمریکا؟

چرا تحصیل در آمریکا؟

در سال تحصیلی 2009 - 2010 تعداد دانشجویان بین المللی در آمریکا سه درصد افزایش داشت و به تعداد 690923 نفر رسید دانشجویان، آمریکا را برای توسعه ی تجریبات و تحصیلات خود انتخاب می کنند .همین مساله باعث می شود که آمریکا را برتر از کشور های دیگر برای تحصیل می دانند. اما چرا دانشجویان بین المللی کالج ها و دانشگاه های آمریکا را انتخاب می کنند ؟ قبل از عازم به سفر شدن شما باید یاد بگیرید که تحصیل در  امریکا چه را برای شما به ارمغان خواهد آورد :

-          پیشرفت علمی دانشجو

-          تنوع موقعیت های آموزشی

-          تکنولوژی به روز (Cutting –Edge )

-          موقعیت های تحقیقاتی

-          انعطاف پذیری (Flexibility)

-          خدمات پشتیبانی برای دانشجویان بین المللی

-          تحصیلات جهانی و چشم اندازه های شغلی - حرفه ای  بلند مدت

-          تجربه زندگی در محوطه دانشگاه (campus life experience)

پیشرفت علمی دانشجو

آمریکا یکی از بهترین سیستم های تحصیلی دنیا با مدارک معتبر در همه ی رشته ها را دارد .در مقطع لیسانس برنامه های عالی ، مبتدی و پیشرفته وجود دارد. در مقطع فوق لیسانس دانشجویان موقعیت کار مستقیم با افراد خبره در رشته ی تحصیلی خود را دارند و همچنین فرصت های تحقیقاتی و آموزشی فراوانی برای آنان وجود دارد.مدارک صادر شده از امریکا شناخته شده برای تمام دنیاست و برتری برای متقاضیان کار در سرار دنیا خواهد بود.

 تنوع موقعیت های آموزشی

آمریکا دارای هزاران کالج و دانشگاه می باشد که حداقل ده برابر دیگر دانشگاه های دنیا است. در نتیجه تحصیلات عالی در آمریکا برای هر شخصی مناسب است. تمرکز بعضی از کالج ها و دانشگاههای آمریکا در حیطه ی آموزشی (تحصیلی) و بقیه در حیطه ی حرفه ای  و مهارت های شغلی(فنی حرفه ای ) میباشد و تعدادی از آنها تخصص در زمینه های هنر ،علوم اجتماعی و رشته های فنی را دارند. در نتیجه شما موقعیت های فراوانی برای تحصیل در رشته ی مورد نظر خود را دارید. معمولا فرصت برای انتخاب کالج های مختلف علارغم تخصص یا خواسته های غیر معمول شما وجود دارد که این هم یکی از مزایای تحصیل در آمریکا شمرده می شود.

 

تکنولوژی به روز (Cutting –Edge )

دانشگاههای امریکا افتخار استفاده از به روز ترین تکنولوژی های دنیا ، تحقیقات و روش ها  و استفاده از بهترین تجهیزات برای دانشجویان خود را دارد. حتی اگر رشته مورد نظر شما مستقیما به علوم یا مهندسی ارتباطی ندارد ،شما موقعیت استفاده از به روزترین تکنولوژی های دنیا برای تحقیقات و دستیابی به اطلاعات را دارید. همچنین امکانات ارتباط با محققان معلمین و خبرگان در رشته ی مورد نظر شما با تمام دنیا برایتان مقدور می باشد و این بدین معنی است که شما پس از پایان رساندن دوره ی خود با مدرکی به روز وارد بازار کار خواهید شد.

موقعیت های تحقیقاتی

شما ممکن است قادر به کسب تجربیات ارزشمند از تدریس و یا تحقیقات، درحالی که کمک به هزینه ی تحصیل خود می کنید در آمریکا شوید.خصوصا اگر شما دانشجوی مقطع فوق لیسانس هستید . تعداد زیادی از برنامه های مقطع فوق لیسانس موقعیت های تدریس و آموزش را برای شما فراهم می نمایند.

انعطاف پذیری (Flexibility)

علارغم اینکه بسیاری از برنامه ها(در دوره های تحصیلی) نیاز به تحویل کار بخصوصی دارند ،شما می توانید از شیوه های جایگزین دیگری برای گذراندن آنها(واحدها) استفاده کنید.برای مثال course work   درس های هنرهای لیبرال در مقطع لیسانس شامل کلاسهایی در زمینه ی زبان و ریاضی نیز می باشد ولی شما گزینه های مختلفی برای زبان مورد نظر خود یا نوع ریاضی (حیطه مورد علاقه) و مهارت خود را دارید. در مقطع پیشرفته و بالاتر وقتی پایان نامه ی خود را انتخاب می کنید اجازه به تمرکز بر علاقه و رشته ی تحصیلی و کشور مورد نظر (حوزه ی مورد مطالعه)مقدور می باشد.

خدمات پشتیبانی برای دانشجویان بین المللی

تحصیل در دانشگاه های امریکا تجربه ی ارزشمندی می باشد ،هرچند مواجه شدن با مسائل روزانه می تواند برای دانشجویان خصوصا کسانی که برای اولین بار خانه را ترک کرده و به تنهایی زندگی می کنند ،دشوار باشد. بسیاری از دانشجویان بین المللی ،از دفتر حمایت از کمک های دانشجویی را برای وفق دادن خود با فرهنگ و محیط آکادمیک  و نیز پاسخ به سوالات رایج استفاده می کنند .هدف دفتر دانشجویان بین المللی کمک به دانشجویان است و سرویس های مختلفی برای کمک به دانشجویان وجود دارد. در زمان ورود به دانشگاه ،دوره ی آشنایی توسط دفتر دانشجویان بین المللی دانشگاه به شما ارائه می شود و به سوالات شما در زمینه ویزا، مسائل مالی ، مسکن ،کاریابی و بسیاری موارد دیگر پاسخ داده میشود. همچنین دفتر دانشجویان بین المللی کمک های لازمه برای فراهم کردم رزومه ی کاری و فرصت های شغلی قبل از اتمام دوره تحصیلی را ارائه می نماید.

تحصیلات جهانی و چشم اندازه های شغلی - حرفه ای  بلند مدت

شما میتوانید از تجربه ی بین المللی به عنوان یک مزیت در زمان کاریابی استفاده کنید . تعداد بسیاری از کارفرمایان به دنبال دانش و تجربیات دانشجویان بین الملل (بخصوص فارغ التحصیل از دانشگاه های آمریکایی و انگلیسی) می باشند. کمپانی های بسیاری در آمریکا به دنبال توسعه در بازار جهانی هستند و آنها اغلب کارمندانی را انتخاب می کنند که مهارت های چند زبانی را دارند و قادر به برقراری ارتباط در فرهنگ های مختلف می باشند. لازم به ذکر است که جذب فارغ التحصیلان با شرایط فوق در اکثر کشور های دنیا مرسوم و رو به پیشرفت است. زیرا در سالهای اخیر کمپانی ها سعی دارند در بازارهای بین المللی حضور گسترده تری داشته باشند و بدین منظور جذب دانشجویان که از دانشگاههای معتبر و آمریکایی که قابلیت آموخته شدن آنها به زبان انگلیسی را نیز به دانشجویان داده است ،افزایش چشم گیری داشته است.

تجربه زندگی در محوطه دانشگاه (campus life experience)

هنگام تحصیل در آمریکا شما هم قادر به توسعه ی مدارج تحصیلی خود میباشید و  هم موقعیت آشنایی با فرهنگ های مختلف را دارید.چه در صورت تحصیل در یک کالج خصوصی در یک شهر کوچک یا در دانشگاه در محیط خارج از شهر اکثر دانشگاه ها، باشگاههای دانشجویی (student clubs) و انجمنهای مختلفی با توجه به علایق دانشجویان مختلف ارائه مینمایند و شما موقعیت آشنایی کامل با فرهنگ آمریکایی و نیز آشنایی با مردم و دوستان جدید از طریق این انجمن ها و باشگاه ها را خواهید یافت.


جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در مقاطع مختلف در آمریکا فرم مشاوره تحصیلی را تکمیل نمائید.

 
تحصیل در آمریکا
کالج های زبان انگلیسی در آمریکا
دوره های کارشناسی در آمریکا
دوره های کارشناسی ارشد
دکتری در آمریکا
MBA در آمریکا
تحصیل در رشته دندانپزشکی
مدارس شبانه روزی در آمریکا
تستهای پیش نیاز دانشگاه ها
آزمون و دوره های تافل
آزمون و دوره های آیلتس
 
 
زندگی در آمریکا
کار در زمان تحصیل در آمریکا
حمل و نقل در آمریکا
مسکن برای دانشجویان
ویزای دانشجوئی آمریکا
هزینه های تحصیلی در آمریکا
هزینه های زندگی در آمریکا
 
 
درباره آمریکا
چرا تحصیل در آمریکا؟
تاریخچه آمریکا
 
 


صفحه اصلی اخبار مقالات آلبوم تصاویر ورود اعضا عضویت درباره ما تماس با ما فرم مشاوره
USA STUDY TODAY Ltd is a registered company in England and Wales with Registration number : 07192908

Copyright © 2005 - 2022 , UK Study Today Ltd

 کالجهای زبان انگلیسی در آمریکا  | دوره های کارشناسی در آمریکا |  دوره های کارشناسی ارشد |  دکتری در آمریکا  |  MBA تحصیل در رشته دندانپزشکی | مدارس شبانه روزی در آمریکا |   تستهای پیش نیاز دانشگاه ها | کار در زمان تحصیل در آمریکاحمل و نقل در آمریکا | مسکن برای دانشجویانویزای دانشجوئی آمریکاهزینه های تحصیلی | هزینه های زندگی | چرا تحصیل در آمریکا؟ | تاریخچه آمریکا

Tel London: +44 20 8286 2784 - Mobile: +44 7526 177 513  

UK STUDY TODAY Ltd - 124 City Road, London, EC1V 2NX, United Kingdom 
تحصیل در آمریکا